A pécsi BIOKOM és a csúcstechnika
Pécsen az építési engedélyezési tervekhez a közútcsatlakozáshoz illetve a csapadékvíz elhelyezéséről a Biokom-tól kell kezelői hozzájárulást kérni. A cég teljesen korrekt ügyfélszolgálatot üzemeltet – vasárnapot kivéve – minden nap. Az ügyfélszolgálati irodában 4 munkahely van kialakítva és a legtöbbször mindenhol ülnek is.
A legutóbb, mikor náluk jártam, nem volt egyetlen ügyfél sem (rajtam kívül), belépve az ügyféltérbe mind a 4 (női) szempár rám szegeződött némikép azt latolgatva, hogy melyiküket választom, lévén egyik munkahelyhez sem volt semmi sem kiirva, csak az hogy 1,2,3 illetve 4. Odamentem az egyik kolléganőhöz, hogy előadjam a dolgomat (beadnék jóváhagyásra egy doksit), amikor is ő igen kedvesen kitessékelt, mondván „tessék sorszámot kérni a recepcióstól„.
Egyedül voltam. Tök egyedül.
Mit tehettem, kimentem és a bankoknál megszokott sorszámkiadó masinához léptem, hogy vételezzek egy sorszámot, amikor a recpciós, akinek a legkevésbés sem esett kézre, áthasalva a gépen, csak annyit mondott. Várjon! Majd megkérdezte mit szeretnék? Elmondtam. Ilyen nem volt a listában, így benyomta az Egyéb gombot, majd a kapott sorszámos papírt a kezembe nyomta.
Lévén más nem volt rajtam kívül, izgatottan vártam a soromra, 5 mp múlva szólítottak is a 3-as ablakhoz, miközben a másik 3 munkatársnő békésen várakozott egy további beeső ügyfélre.
Hozzászólások (2): megnézem
Varga Judit
2013. március 17. vasárnap 17:48
„a másik 3 munkatársnő békésen várakozott egy további beeső ügyfélre” -és a recepciós.
Fenyvesi Péter
2013. március 21. csütörtök 09:16
A mai esővízkezelős bejegyzéseddel együtt jól látszik, hogy ez egy nagyon hasznos intézmény. De van jó hír is: 5 embernek munkát ad. Van remény, Mo. jobban teljesít!