A 100 magyar csoda egyike, a marketing
Ăgy tƱnik, hogy 2010-et sem Ășsszuk meg Vekla marketing nĂ©lkĂŒl. Egy hozzĂĄszĂłlĂĄsbĂłl tudom, hogy a Vekla.hu ismĂ©t mƱködik, ami önmagĂĄban mĂ©g nem hozott volna izgalomba, de mindez annak kapcsĂĄn kapott jelentĆsĂ©get, hogy a hozzĂĄszĂłlĂĄsban olvastam a következĆket:
https://www.vallalkozoinegyed.hu/20100105/vekla-epitoanyag-100-csoda-kiallitas
HĂĄt Ă©rdekes, mintha mi sem törtĂ©nt volna â halad elĆre a marketing gĂ©pezet.
NyilvĂĄn meg kellett lovagolni a 100 csoda nevƱ feltalĂĄlĂłi versenyt. A nagyobb baj, hogy a magyar ĂșjsĂĄgĂrĂĄs egy rĂ©sze lĂĄthatĂłan tovĂĄbbra is Ășgy mƱködik, hogy a kezĂ©be adnak egy elĆre megĂrt marketingszöveget, amit aztĂĄn a szerkesztĆ copy-paste-tal bemĂĄsol. Nem tudja Ă©s nem is Ă©rdekli, mi van a hĂĄttĂ©rben, nem tudja Ă©s nem Ă©rdekli, hogy mi van a közel 1 Ă©ves ĂgĂ©rgetĂ©sek mögött. Nem Ășgy mƱködik, ahogy egy valĂłdi ĂșjsĂĄgĂrĂłhoz mĂ©ltĂłan kellene, hanem, ahogy egy aprĂłhirdetĂ©si ĂŒgynöksĂ©g, ahol leadjĂĄk a kĂ©sz szöveget Ă©s lehet a kasszĂĄhoz fĂĄradni.
Ha tavaly jĂșnius környĂ©kĂ©n kijöttek volna a tĂ©nyleges, gyĂĄrtott anyaggal, akkor arathattak volna. Közel 1 Ă©v hallgatĂĄs utĂĄn, perekkel megspĂ©kelve igencsak elkötelezettnek kell lennie valakinek, hogy mĂ©g higgyen Veres KlĂĄrĂĄnak. Persze tovĂĄbbra sincs elĂ©rhetĆsĂ©g, iroda., nincsenek hatĂĄridĆk, mƱszaki informĂĄciĂłk, tervek, vizsgĂĄlati eredmĂ©nyek, ĂMI tanĂșsĂtvĂĄny…stb. Ărtem Ă©n, hogy mĂĄr kĂ©szĂŒlni kell a következĆ ConstrumĂĄra, ami pillanatokon beĂŒl itt lesz.
Hozzåszólåsok (0): megnézem